Даний інструмент інтернет-маркетингу дозволяє побудувати комунікацію між клієнтом та брендом. Наші фахівці допоможуть налагодити зв’язок як з постійними, так і з потенційними клієнтами. Ми працюємо над тим, щоб потенційні та поточні клієнти отримували актуальну та цікаву інформацію. Email-маркетинг – це не СПАМ, а справжнє мистецтво, яке потребує відповідного рівня професіоналізму.
E-mail маркетинг — це не СПАМ. Останній представляє собою нав'язливу, дратівливу розсилку, якої ніхто не чекає. У свою чергу, e-mail маркетинг діє вибірково, листи приходять виключно підписаним та давшим на це свою згоду клієнтам.
Якщо людина добровільно підписується на розсилку, це означає, що вона зацікавлена в ній. Отже, підписники стають покупцями. Таким чином, e-mail маркетинг стимулює повторні продажі та збільшує доходи компанії.
50% потенційних клієнтів у момент звернення до компанії не готові робити покупки. Завдяки e-mail маркетингу підтримується необхідний зв'язок з корпоративними клієнтами і, таким чином, «нагадування» відбувається до тих пір, поки вони не стануть готовими здійснити необхідну компанії дію.
Проводиться багаторівнева робота з базою контактів, додатково використовується цільова аудиторія із соціальних мереж та контекстної реклами в Gmail.
Проводиться аудит бази даних, аналізується доступна інформація про придбання та замовлення клієнтів. Опрацьовується структура у найбільш перспективних сегментах та тригерах для email-маркетингу.
Проводиться регулярне тестування ключових елементів повідомлень для підвищення їх ефективності і, відповідно, приросту продажів. Аналіз здійснюється з розрахунку 1/1 (один відправлений лист на одного підписника).
Розробляються унікальні та креативні повідомлення, проводиться верстка, налаштовується взаємодія систем ERP, email- маркетингу з базою даних та даними Google Analytics.
Для ефективної реалізації проектів ми використовуємо найбільш популярні та добре зарекомендовані платформи для email-маркетингу.
Ми створюємо яскраві, цікаві листи, які не загублюються у поштових скриньках клієнтської бази. Кожна ідея ретельно опрацьовується для максимального залучення підписників. Контент та дизайн тестується, аналізується, на основі зібраних даних проводиться їхня ефективна оптимізація.
У процесі аналітики вивчається історія поведінки підписників, що є основою для планування та оцінки ефективності email-комунікацій. Збір та аналіз даних здійснюється з різних ресурсів, враховується історія продажів, поведінка на сайті, реакція на регулярну розсилку.