Назва компанії має бути такою, що запам'ятовується, асоціативною, грамотною і лаконічною. Саме з неймінгу починається історія бренду. Професійно продумана назва привертає увагу цільової аудиторії та підвищує лояльність до компанії. Ми працюємо для того, щоб розроблені нами назви виконували свої функції.
У назву вкладається суть вашої діяльності. З її допомогою ви створюєте неповторне враження.
Назва - це ім'я, під яким вас упізнають клієнти. Воно має легко запам'ятовуватися і викликати інтерес у потенційного споживача.
За допомогою неймінгу можна привернути інтерес нових клієнтів.
Для створення назви ми ретельно вивчаємо ваш сегмент ринку. Вдала назва виділяє вас серед конкуруючих компаній і стає важливим активом.
Ми складаємо портрет потенційного споживача, у своїй роботі орієнтуємося на його смаки та уподобання.
Для неймінгу важливий асоціативний зв'язок із діяльністю компанії. Залежно від методу генерації можна виділити кілька типів неймінгу. Ми виберемо той, який ідеально підійде саме вам.
Перед нами стоїть мета створити не просто назву, а послання для ваших клієнтів, яке вони легко зможуть розшифрувати.
У наших клієнтів завжди є можливість вибору, тому що ми пропонуємо кілька варіантів неймінгу.
Щоб назва запам'ятовувалася, вона має створювати яскраве враження. Фахівці надають оригінальне рішення.