SMM
SMM
Заявка на послугу
Підкатегорії
SMM

Соціальні мережі дають можливість двостороннього зв’язку з потенційними та існуючими клієнтами. Вони дають можливість побудувати довірчі та міцні стосунки з клієнтами. У соціальних мережах також є можливість налаштування контекстної реклами з таргетингу. Наші фахівці використовують креативний підхід до спілкування з клієнтами та створюють унікальний контент.

Які завдання вирішує
Допомагає взаємодіяти з клієнтами

Це один із сучасних та ефективних методів спілкування з потенційними та поточними клієнтами.

Поліпшення іміджу компанії

Соціальні мережі допомагають підтримувати та підвищувати репутацію компанії за допомогою комунікації з клієнтами.

Додаткова реклама компанії

Як канал комунікації, SMM дозволяє рекламувати компанію за допомогою корисного контенту для користувачів.

Як ми створюємо
Проводимо аналіз конкурентів

Вивчаємо методи та стратегії, які застосовують інші компанії. На основі отриманого аналізу ми прагнемо розробити індивідуальну стратегію, що якнайкраще підійде для досягнення поставлених цілей.

Розробляємо стратегію

Наші фахівці застосовують сучасні методи взаємодії з аудиторією.

Постійно стежимо за результатами

Ми застосовуємо професійні інструменти для аналізу та оцінки результативності рекламної кампанії у соціальних мережах.

Чому з нами вигідно співпрацювати
Збільшується кількість клієнтів

Основна мета SMM – зацікавити потенційних споживачів і підтримати комунікацію з тими, що вже наявні. Ми працюємо над тим, щоб привернути увагу цільової аудиторії до вашої компанії.

Стратегія створюється «під ключ»

Ми продумуємо кожну деталь, а також розробляємо докладний план дій щодо просування у соціальних мережах.

Використовуємо унікальний контент

Основна та важлива складова SMM – оригінальний контент. Відстежуються популярні тенденції у соціальних мережах, які використовуються для активного спілкування з підписниками.

Кожна соціальна мережа є по-своєму унікальною та цікавою. Тому в одного інтернет-користувача може бути одразу кілька акаунтів. По одному-два у кожній соціальній мережі. Це, у свою чергу, підвищує шанси, що ваша реклама буде помічена.

Менше десятка років тому в ефективність реклами в соціальних мережах ніхто не вірив. Сьогодні це настільки успішний інструмент завоювання цільової аудиторії, що просто важко уявити, як компанії раніше розвивалися без такого маркетингового інструментарію.

Сучасне SMM-просування дозволяє вирішити відразу кілька завдань:

  • розширити коло потенційних клієнтів;
  • підвищити лояльність до компанії, продукту, послуги;
  • надати клієнтам зворотний зв’язок;
  • збільшити трафік;
  • стимулювати продаж.

Соцмережі корисні для компанії тим, що дозволяють заявити про себе всім. Так, вашу рекламу зможуть побачити навіть ті, хто не потребував вашого товару чи послуг. Розкрутка у соціальних мережах – це той процес, що обов’язково дасть результат.

Реклама в соцмережах дозволяє компанії зробити те, що досить складно зробити, використовуючи інші варіанти просування. Це можливість сподобатися клієнту, зацікавити його своїм продуктом, стати відомим брендом, викликати інтерес.

А зворотний зв’язок взагалі виводить соціальний маркетинг на перші «ступені» важливості. Люди зможуть висловити у такій формі своє незадоволення, незадоволеність від отриманого сервісу. Це чудова можливість не втратити клієнта. Ви «почуєте» його, зможете дати йому відповідь, а отже, зможете такого клієнта утримати. За звичайних обставин навряд чи хтось витрачатиме час і зусилля, щоб донести інформацію про моменти сервісу, що їм не сподобалися.

Багато хто називає маркетинг у соціальних мережах передпродажним процесом. Етапом підготовки та мотивації майбутніх покупців у цільових діях. І це, безперечно, правда. Адже у такий спосіб ви зможете познайомити людину з продуктом. І їй не доведеться витрачати додатковий час на його вивчення поза сайтом.

Отже, просування у соціальних мережах – це чудова можливість створення чи налаштування каналу зв’язку між людиною та компанією, між потребою покупця та вашою пропозицією. А реклама в соціальних мережах – шлях до впізнаваності вашої компанії та її пропозиції.

SMM-маркетинг для вас

Сьогодні SMM-просування здається досить простим і швидким для багатьох. У розумінні користувача, компанії потрібно створити групу або сторінку, залучити відвідувачів. Вони ознайомляться з контентом, і «справу зроблено». Але насправді все виглядає набагато складніше.

Важливо не просто залучити користувачів на сторінку, а ще й утримати їх. Інтерес користувачів потрібно підживлювати постійно, і згодом таке інфополе почне розширюватися саме собою. Користувачі будуть «лайкати», «шерити» ваші записи, що викличе інтерес у тих, хто перебуває у списках їхніх друзів.

Але без якісної розкрутки в соціальних мережах отримати такий успіх неможливо. Інформація на сторінках не повинна «застоюватися», потрібно постійно чимось зацікавлювати користувача. Більше того, така інформація має бути цікава саме вашій цільовій аудиторії.

Розкрутити групу означає здійснити два фундаментальних кроки:

  • зробити наповнення сторінки/групи цікавим контентом;
  • залучити користувачів.

Це трудомісткий процес, який не обходитися без аналізу цільової аудиторії. SMM-маркетинг дозволяє виявити потреби ваших нинішніх та майбутніх покупців. Не варто забувати і про суміжні області, про групи конкурентів. Люди, що віддають їм перевагу, можуть стати і вашими клієнтами.

Чому так важливо звертатися до фахівців? Інтернет-технології постійно змінюються, через що змінюється і підхід до ведення соціальних мереж. Можна витратити багато часу, грошей і сил, щоб опанувати «мистецтво» розкрутки груп, але вже завтра цей механізм буде неефективним.

Ми відстежуємо усі сучасні тенденції просування, постійно поповнюємо свої знання. Саме тому ми так сміливо говоримо про гарантії того, що наша робота забезпечить вам позитивний результат.

Ми ретельно вивчаємо діяльність наших клієнтів, їх цільову аудиторію, допомагаємо визначити цілі просування, та пропонуємо варіант, який «дасть плоди».

Заявка на послугу